poniedziałek, 5 października 2015

Radical - Szampon do włosów suchych i łamliwych z kiełkami pszenicy

Dawno mnie tu nie było! Trzeba nadrobić świąteczne zaległości!

Opis:

Specjalnie dobrany zestaw składników aktywnych – naturalny ekstrakt z kiełków pszenicy, ekstrakt z owsa, skrzyp polny, ceramidy i inutec – wyraźnie wzmacnia, nawilża i odbudowuje zniszczone włosy oraz zapobiega ich łamaniu i rozdwajaniu się. Dzięki regularnemu stosowaniu szampon Radical chroni włosy przed utratą wilgoci i szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych oraz regeneruje uszkodzenia i wypełnia pęknięcia na powierzchni, przywracając włosom witalność, sprężystość i blask. 

Skład:

Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Silicone, Quaternium-22, Polyglyceryl-3 Caprate, Dipropylene Glycol, Polysorbate 20,Propylene, Glycol, Equisetum Arvense (Horsetail) Herb Extract,Triticum Vulgare (Wheat) Bran Extract,Ceramide 3, Milk Lipids, Glycerin, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Inulin,Cetrimonium Chloride, Polyquaternium-7, Citric Acid, Disodium EDTA,Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, 2-Bromo-2-Nitropropane- 1,3-Diol,Parfum (Fragrance).

Opakowanie:Jest to chyba największa wada tego szamponu. Kiedy ma się mokre ręce naprawdę ciężko go odkręcić, a do tego kształt butelki sprawia, że trudno ją utrzymać!

Podsumowanie:Bo chyba lepiej zebrać resztę cech w jednym miejscu! Zacznę od tego, że tego szamponu używam do pierwszego mycia włosów. Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy, a każdy inny szampon, którego używam po baaardzo się pieni! Jak dla mnie jest to na plus. Radical bardzo dobrze zmywa z głowy oleje i maseczki (dał radę jajeczno-rycynowej maseczce mojej babci!). Jednak nie zauważyłam, by działał tak jak obiecuje producent.Polecam go osobom, które mają cienkie włosy i problem ze zmywaniem olejów z głowy ;)

+cena (ok. 10zł)+dobrze oczyszcza włosy nawet po olejach czy cięższych maseczkach+dobry do pierwszego mycia włosów+nie podrażnia

-może plątać włosy-opakowanie

~~Zafarbowałam włosy! Henna khadi jasny brąz! Wkrótce opis moich wrażeń z farbowania (szkoda tylko, że nie zadbałam o fotorelację :(). Zrobiłam to w celach odżywczych ;), teraz chyba poczekam aż mój blond odrośnie - mam nadzieję, że wytrzymam. Podobno wyglądam mniej blado.No i... dostałam wymarzoną lokówkę. Chociaż loczki jakoś lepiej komponowały mi się z blond włosami, ale będę próbować na tych :D.

Iii zachwyt tego roku! "Hobbit"! Mimo niedociągnięć i paru scen robionych na siłę (ten wątek pseudo miłosny!) był świetny! Może nie dorównuje książce, ale to w końcu film i jakby był dokładną adaptacją to też by się nie sprawdził. 

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz