poniedziałek, 5 października 2015

SweetBox

Witajcie!

Jak już kiedyś wspominałam planowałam subskrypcję jakiegoś pudełeczka, ale żadne nie spełniało moich oczekiwań, dlatego stworzyłam własne - SweetBox. Podobnie jak w innych pudełeczkach w moim znajduje się 5 produktów, z czego niektóre pełnowymiarowe, dodatkowo prezent i jakieś próbki. Na pudełeczko przeznaczam niecałe 50zł. I przede wszystkim są to produkty dopasowane do mnie. 

Tak prezentuje się wnętrze mojego pudełka. W środku są aż cztery pełnowymiarowe produkty i jedna miniatura, do tego mały prezencik i masa próbek.

L`Biotica Biovax Intensywnie regenerujący szampon do włosów suchych i zniszczonych

pełnowymiarowy

Joanna, Sweet Fantasy, Żel pod prysznic "czekolada"

pełnowymiarowy

Maybelline Affinitone Perfecting & Protecting Fundation with Vitamin E (Podkład "Idealne dopasowanie")

pełnowymiarowy

Yves Rocher Hydra Vegetal 24H Intense Hydrating Gel Cream (Żel - krem intensywnie nawilżający 24h)

miniatura 15ml

W7 Trends Honolulu Bronzer

pełnowymiarowy

składane lusterko z grzebieniem w kształcie ciastka

prezent

próbki:

Vichy Normaderm Krem nawilżający zwalczający niedoskonałości skóry x 2

Eveline Art Scenic Kryjący podkład 3 w 1 baza + podkład + korektor

Garnier Body Intensive 7 days - balsam do suchej i wrażliej skóry

Yves Rocher Hydra Vegetal 24H Intense Hydrating Gel Cream

Yves Rocher Pure System Soin Stop Imperfections (Emulsja "Stop zaskórnikom" 4 w 1)

Yves Rocher Nutritive Vegetal Masque

Jak już wcześniej wspomniałam to pudełeczko wyniosło mnie niecałe 50zł, a jego prawdziwa wartość to 79,66zł. Cieszę się, że te produkty znalazły się w moim pudełeczku, a czy się sprawdza okaże się kiedy je przetestuje. Jak podoba się wam mój SweetBox? Macie ochotę sprawić sobie własny?

YOU KNOW YOU LOVE ME

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz