poniedziałek, 5 października 2015

Recenzja Kosmetyku: The Body Shop - masło do ciała

WITAJCIE :)

Dość niedawno dostałam kosmetyk " The Body Shop - masło do ciała " pierwsze co mnie w tym kosmetyku urzekło to ten zapach :)

Kosmetyku (po raz pierwszy) użyłam na noc - moje wrażenie po rozprowadzeniu był pozytywnie zaskoczony, wydawałoby się, że mam skórę niemowlaka :)

Dobrze się się rozprowadza na ciele nawilżenie było zaskakująco dobre, wchłania się szybko :)  

Większym zaskoczeniem było to, że na drugi dzień moje ciało było ciągle nawilżone i.. PACHNIAŁO :)

Nie mam absolutnie zastrzeżeń do " Kosmetyku: The Body Shop - masło do ciała" i szczerze polecam :)

Po zastosowaniu na ciało mogę szczerze powiedzieć, iż kosmetyk jest warty zauważenia oraz kupienia :) Niestety jak dla mnie cena jest zbyt wysoka - cena dochodzi nawet do 70 zł, oczywiście w zależności gdzie szukamy tego produktu :) Zapewne jeszcze sięgnę po to: " Masło do ciała " oczywiście do swojej kolekcji kosmetyków gdy tylko zaobserwuję PROMOCJĘ bo jak sama nazwa wskazuje większość nas to lubi i czeka z niecierpliwością :)

Zalety:

- szybko się wchłania,

- idealnie nawilża skórę

- bardzo łatwo się rozprowadza

- kosmetyk wydajny (200 ml)

- ładne opakowanie

Wady:

- CENA

Dziękuję wszystkim, którzy poświęcili czas na małe czytanie :)

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz